Nézd meg az UE5 szuperhősös játékhoz készült új támadási animációt!

2023-ban egy névtelen ausztrál szóló játékfejlesztő meglepte a közönséget, amikor bemutatta a Project Warden-t.

Az Unreal Engine 5 által hajtott indie játék, amely a szuperhősök stílusában játszódik, energikus akciót és a roguelike játékmechanikát kívánja ötvözni egy magával ragadó élményben. – írja a 80lv.

A kezdeti leleplezés óta a fejlesztő folyamatosan izgalmat kelt a cím iránt, lenyűgöző játékmenet-demókkal, amelyek a Project Warden menő harci animációit és mozgásmechanikáját mutatják be.

Nemrég a fejlesztő megosztott egy újabb demót, amely a játék főszereplőjének új végső képességét mutatja be, amely lehetővé teszi számára, hogy a harcot egy stílusos AoE támadással indítsa, majd több ellenség gyors egymásutánban történő támadásával folytassa, és a korábban bemutatott Gravity Wave mechanikával fejezze be, amely lehetővé teszi a játékos számára, hogy egyszerre több ellenséget is ellökjön magától. Emellett a szerző kijelentette, hogy a játék a közeljövőben kívánságlistára kerül a Steamen, és azt ígérte, hogy amint ez megtörténik, a Twitteren megosztja a bejelentést.

Ha szeretnél többet megtudni a játékmenet animációinak beállításáról az Unreal Engine-ben, itt találsz néhány remek oktatóanyagot, ami segíthet neked: