Friss

A Kia legújabb elektromos járműve az LG fejlett tartalomplatformjával emeli új szintre az autózás élményét

A Kia Corporation (Kia) legújabb, teljesen elektromos SUV-jába is beépítik az LG Electronics (LG) webOS által támogatott, csúcstechnológiát képviselő autós tartalomplatformját (Automotive Content Platform, ACP). Ezzel a nemrégiben bemutatott Kia EV3 az első olyan elektromos jármű, ami megkapta az LG ACP-jét. Az LG autós szórakoztató platformja először tavaly, a Hyundai Motor Group (Hyundai) Genesis GV80 és GV80 Coupe modelljeiben debütált.

A Kia EV3 az LG okostévékből ismert infotainment-rendszerrel új szintre emeli az autózás élményét. A webOS-alapú platform az otthoni szórakoztatás élményét helyezi át az autó utasterébe. Mindez összehangban van az LG mobilitásról alkotott jövőképével, amely az autót „kerekeken guruló élettérként” értelmezi újra. Az új platform szerves részét képezi az LG AlphaWare-nek, az LG olyan szoftveres megoldásokból álló csomagjának, amit a cég kifejezetten a szoftveresen definiált járművekhez (SDV) állított össze.

A most debütáló megoldás olyan tartalmak széles választékát kínálja, amelyek világszerte népszerűvé tették a webOS okosplatformot futtató LG televíziókat. A kifejezetten utastéri környezetre optimalizált, webOS-sel működő LG autós platformmal a felhasználók akárcsak otthon, út közben is kényelmesen hátradőlve nézhetik kedvenc tartalmaikat.

Kia

Az LG autós tartalomplatformja szórakoztatóbb és hasznosabb időtöltéssé teszi az ingázást és az autóban utazást – felnőtteknek és gyerekeknek egyaránt. A Kia EV3 sofőrjei és utasai számos prémium streaming-alkalmazáshoz – többek között a Netflix és a YouTube platformokhoz – kapnak kényelmes hozzáférést.

Az LG és a Kia szoros együttműködésének köszönhetően az EV3-ban minden utas számára azonnal elérhető az LG okosplatformja, az autó beépített képernyőin mindenki a saját ízléséhez illő, kiváló minőségű tartalmakat fogyaszthat. A streaming szolgáltatásoktól és a közösségimédia- platformoktól kezdve a gyerekeknek szóló oktatási tartalmakig a felhasználók számos olyan tartalomhoz férhetnek hozzá, amelyek korábban csak mobileszközökön vagy televízión voltak elérhetőek.[1]

[1] A szolgáltatás használatához autós adatcsomag-előfizetés szükséges.