Friss

McDonald’s bemutatja az édesszájúak paradicsomát: A CosMc’s

A McDonald’s új gasztronómiai kalandra indul a CosMc’s néven, amely a Starbucks-szal azonos piaci szegmensben kíván érvényesülni. Az első üzletet még ebben a hónapban nyitják meg az amerikai Illinois államban, és ambiciózus terveik szerint 2024 végére tíz helyen található lesz meg a márka.

A CosMc’s kifejezetten az édesszájúaknak szánt termékekkel hódít majd, mellette pedig a megszokott McDonald’s ételek is elérhetőek lesznek, bár kisebb adagokban. Az új márkanév a McDonaldland kabalafigurájáról, az ételek után sóvárgó űrlényről kapta a nevét, aki a 80-as évek végén és a 90-es évek elején volt látható a reklámokban.

A vállalat egyúttal tervezi, hogy 2027-ig világszerte mintegy 10 ezer új McDonald’s éttermet nyit, a bővítéssel a világban működő üzletek száma közelítené meg az 50 ezret. Chris Kempczinski, a cég vezérigazgatója szerint Kína hosszú távon a McDonald’s legnagyobb piacává válhat. Bár Kempczinski azt hangsúlyozza, hogy a befektetőknek nem kell túlzottan izgulniuk a CosMc’s miatt, azt is hozzáfűzte, hogy ez a lánc is könnyen világméretűvé válhat.

One thought on “McDonald’s bemutatja az édesszájúak paradicsomát: A CosMc’s

Comments are closed.