Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új, modern megjelenést kap Közép-Kelet-Európában

Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján: a vállalat az elkövetkező három évben hét országban, Magyarország mellett Ausztriában, Romániában, Szlovákiában, Csehországban, Bulgáriában és Szerbiában is bevezeti az új arculatát. A stratégia célja, hogy hozzájáruljon egy olyan világ megteremtéséhez, amelyben a fenntartható energia, a fenntartható mobilitás és a fenntartható életmód mindenki számára valósággá válhat.

A márka és a dizájn az OMV minden érintkezési pontján – a B2B (vállalatok közötti) és a fogyasztók felé irányuló kommunikációban is – teljesen megújul. Az új dizájnt fokozatosan vezetik be az OMV mintegy 1000 töltőállomásán, amelyek naponta több mint 650 000 ügyfelet szolgálnak ki. Az új márkaarculat az eMotion gyorsan bővülő elektromos töltőhálózatán is megjelenik.

A digitális érintkezési pontok közül elsőként a ez a weboldal mutatj be az új arculat és a márkastratégia részleteit. Magyarországon az új márkajegyek a töltőállomások átalakítását követően jelennek meg a kommunikációban.

new OMV Filling Station
Fotó: OMV

„Az OMV-nél azért dolgozunk, hogy segítsünk mozgásban tartani az ügyfeleinket. Célunk, hogy egyszerűsítsük és még tovább javítsuk a járművel közlekedők kiszolgálását azáltal, hogy előre látjuk a jövőbeli igényeiket, elvárásaikat, és újszerű, fenntartható szolgáltatások sorát kínáljuk számukra. Új márkaarculatunk és „Forward for Good” szlogenünk azt fejezi ki, hogy folyamatosan arra törekszünk, hogy előre lépjünk minden területen.”

– mondta Kováts Botond marketing vezető.

Az 1995-ben bevezetett vizuális megjelenést most átfogó márkastratégia alapján alakítja át a vállalat. Az új márkadizájn központi eleme egy olyan szimbólum, amely az OMV integrált, vegyipari, üzemanyag- és energiaipari tevékenységét jelképezi a fenntarthatóság és a körforgásos gazdaság elveinek mentén. A folyamatos mozgást és fejlődést testesíti meg, közben pedig egyaránt épít a vállalat örökségére, és utat nyit a jövő felé is. Az új arculat színei egyértelműen utalnak a márka eredetére és történelmére. Azonban a márka megújult színvilága a digitális világban is egy időtálló és modern megjelenést biztosít.  

OMV_EV_CHARGER 2
Fotó: OMV

OMV Hungária Ásványolaj Kft.

Az OMV 1990-ben lépett a magyar piacra. A budapesti székhelyű OMV Hungária Kft. jelenleg 202 töltőállomást üzemeltet, és 15 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik Magyarországon. Az OMV-töltőállomások multifunkcionális szolgáltató központokként üzemelnek, ahol a vásárlók és járműveik egyaránt feltöltődhetnek. Az OMV-nél üzemanyagokat, kenőanyagokat és autómosó szolgáltatásokat, 147 töltőállomáson frissen főzött, Direct Trade forrásból származó VIVA kávét, a shopban pedig élelmiszereket, frissítőket és számos kiegészítő szolgáltatást vásárolhatnak az autósok. Az OMV hálózatában 87, SPAR express-koncepció szerint átalakított shop működik. Az OMV Hungária közel 60 főt alkalmaz közvetlenül, töltőállomás-hálózatában pedig hozzávetőleg 1700-an dolgoznak.

OMV Aktiengesellschaft

Az OMV-nél a fenntartható életmódhoz szükséges termékeket fejlesztjük tovább. Az OMV, a fenntartható üzemanyagok, vegyipari termékek és energia integrált előállítójává kíván válni, törekedve a körforgásos gazdasági megoldások alkalmazására. Az alacsony szén-dioxid-kibocsátású üzletágakra való fokozatos átállással az OMV célja, hogy legkésőbb 2050-re elérje a nettó nulla kibocsátást. A vállalat 2023-ban 39 milliárd eurós bevételt ért el, és világszerte mintegy 20600 alkalmazottból álló, sokszínű és tehetséges dolgozói állományt foglalkoztat. Az OMV részvényeivel a bécsi tőzsdén (OMV) és amerikai letéti jegy (OMVKY) formájában az Egyesült Államokban kereskednek.

OMV_01

AZ OMV közleménye és címlapképe