A kerékpározás napjainkban a reneszánszát éli, köszönhetően a szervezetre gyakorolt jótékony hatásának, ökológiánk védelméhez való hozzájárulásának és az autózáshoz viszonyított kedvezőbb árának.
A kerékpárt a 19. században fejlesztették ki. Pontos megnevezése alapján egy emberi erővel hajtott jármű, ami a gépjárművek és a gyalogos közlekedés között helyezkedik el valahol félúton.
Emberek milliói (milliárdjai?) használják a közlekedésben.
Elég sok ember van, akinek nincs jogosítványa vagy – elvették tőle – még nem szerezte meg, soha nem is akarja vagy szimplán nincs szüksége rá. Bár már feltalálták az ilyen-olyan elektromos rollereket, amikkel szintén lehet akár forgalomban is utazni, ám biztonságosabb egy biciklivel megtenni ezt az utat, mert a baleset veszélye a kontrollálás miatt elkerülhetőbb.
Ezek mellett vannak olyan utak, amikre autóval nem, vagy nehezen lehet feljutni és megtenni rajtuk a szükséges utat. A fővárosba számos helyen kihelyeztek Lime vagy Tier rollereket és a könnyű hozzáférhetőség miatt elég sok ember használja ezt az utakon, hiszen, ahogy már írtam, a forgalomban is lehet velük kószálni.
Ezek a rollerek könnyen kiesnek a stabil helyzetükből, ezzel veszélyes helyzetet teremtve. Egészen addig nem értettem egyik rokonomat, miért illeti kedves szavakkal az előtte elhaladó rollerest, amíg ki nem kényszerültem az útra egy ilyen járművel. Ha tanuló vezetőként félsz egy busz vagy teherautó mögött menni, akkor soha ne tedd rollerrel.
Sok helyzetben lehet ideális egy ilyenfajta roller, ám van olyan terület, ahova nem lehet bevinni, nem ér el odáig a hatósugár, szóval fizetés nélkül meg sem állhatunk vele, a parkolás tiltott a zónákban. Vannak olyan útvonalak, amiket sokkal gyorsabb megtenni tömegközlekedési eszköz nélkül és itt jön a képbe a kerékpár.
Gyorsasága nyilván a teljesítménytől és a szabályoktól függ, de egész hamar el lehet jutni vele A-ból B-be. Különböző árkategóriában lehet már hozzájutni egy – egy modellhez más – más üzletben, ezért nem árt figyelni az akciókat, leárazásokat, figyelni kell az ilyen helyzetekre.
Mint amilyen a Spar hűségakciói keretein belül elérhető kedvezmény a KTM kerékpárokra. Most figyelj!
Mindehhez 20 db hűségpontot kell gyűjteni. Nem olyan nehéz, mivel minden 1000 Ft-os vásárlás után jár egy pont.
Ha vásárolunk hússzor 1000 forint értékben, vagy elmegyünk egy nagy bevásárlásra, már meg is szerezhetjük az összeset. Ezek után egy 400.000 Ft értékű kerékpárt kiszemelsz magadnak, és 100.000 Ft kedvezményed lesz a megvásárolt termékből.
Egy kis matek kell hozzá, de ezzel 80.000 Ft-ot máris spórol az ember.
Összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat.
Elsőnek:
- 50.000 Ft.- a kedvezmény a 299.999 Ft.- vagy az alatti vételárú kerékpárnál
- 75.000 Ft.- a kedvezmény a 300.000 Ft.- és 399.999 Ft.- közötti kerékpárokra
- 100.000 Ft.- a kedvezmény a 400.000 Ft.- vagy az afeletti kerékpárokra.
Másodiknak:
- A kedvezmény más kedvezménnyel nem vonható össze
- Az áruház aktuálisan kiírt és megjelenített fogyasztói árából kerül levonásra a kedvezmény
- Online nem vehető igénybe, ott a teljes árat kell kifizetni
- Díjmentes üzembe helyezés, aminek alap értéke 7999 Ft.- lenne
- KTM kerékpárokra érhető csak el az akció
- Hervis áruházakban
Elnézést, mi az a KTM kerékpár?
A KTM egy olyan márka, ami Ausztria legnagyobb kerékgyártója, története már 1964-re nyúlik vissza, ekkor gyártották az első kerékpárt. A globális vállalatnak meghatározó szerepe lett az évek folyamán. Az első elektromos kerékpárt 1994-ben, az első mountain bike-ot 2009-ben gyártották.
Szakértelmük a versenyzés szeretetében rejlik, és a folyamatos technikai fejlesztéseknek hála, élen járnak a sportolók szponzorálásában is.
Budapesti üzletük egy egész kis hangulatos helyen található, a Rómaifürdőnél az Emőd utca 48. szám alatt, a harmadik kerületben.
A pontgyűjtés 2024.02.29- től 2024.05.15- ig tart, beváltani pedig május 18.-áig lehet.
Szerző: Szabó Alexandra
One thought on “Vegyél olcsón kerékpárt: KTM kerékpár Spar hűségpontokért”
Comments are closed.