A Krumpello megnyitotta első állandó üzletét az Astorián, így a krumplirajongók már minden nap megtalálják a belvárosban a márka különlegességét, a héjában sült töltött krumplit. Kreatív, egyedülálló és laktató – az innovatív falatok ebben a formában és minőségben még nem léteztek hazánkban.
A márka azonban nem csak azoknak kedvez, akik valamilyen újdonságot szeretnének kipróbálni. A kívül ropogós, belül selymesen krémes krumplik más-más országok ízeit idézik, ezért többek közt a görög, mexikói vagy olasz konyha szerelmesei is megtalálják kedvenc verziójukat.
A Krumpello alapítóinak, Varga Ádámnak és Rahman Martinnak nem titkolt szándéka új színfoltot vinni a belvárosi street food kultúrába és a krumpli egy teljesen új oldalát megmutatni.
„Olyan ételkülönlegességet szerettünk volna alkotni, ami nem található meg minden sarkon, a héjában sült töltött krumpli pedig itthon egy újdonság. Kidolgozott ízekben gondolkodtunk és olyan formában, ami könnyen, maszatolás nélkül fogyasztható. Ehhez például nagyon fontos a krumpli mérete, formája, mindegyik felhasznált szemet külön nekünk válogatják, így körülbelül 500 grammal számolunk a kész ételnél”– emelte ki Ádám.
„A kezdetektől fontos volt számunkra az egyediség, egy alapos kutatás után minden részletet mi terveztünk, például a fantázianeveket és a márka vizuális megjelenését is” – tette hozzá Martin.
A street food újdonságok már ismerősek lehetnek a fesztiválozóknak: a Krumpello szinte minden hazai fesztivál oszlopos tagja, így a márka a visszajelzéseket követve alakította ki jelenlegi ízvilágát.
A Krumpello hatféle ízzel (amerikai BBQ, görög tzatziki, olasz bolognai, indiai curry, mexikói taco és magyaros lecsó) a 1053 Budapest, Múzeum krt. 3. alatt várja az érdeklődőket, de a márka számos szezonális újdonságot is ígér az elkövetkezendő hónapokra.