Deprecated: Return type of Twig\Node\Node::count() should either be compatible with Countable::count(): int, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/progra11/public_html/wp-content/plugins/wp-rss-aggregator/v4/vendor/twig/twig/src/Node/Node.php on line 213

Deprecated: Return type of Twig\Node\Node::getIterator() should either be compatible with IteratorAggregate::getIterator(): Traversable, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/progra11/public_html/wp-content/plugins/wp-rss-aggregator/v4/vendor/twig/twig/src/Node/Node.php on line 221

Notice: _load_textdomain_just_in_time függvény helytelenül került meghívásra. A(z) newsmatic-pro domain fordításának betöltése túl korán indult el. Ez általában azt jelzi, hogy a beépülő modulban vagy témában lévő kódok túl korán futnak le. A fordításokat a init műveletnél vagy később kell betölteni. Bővebb információ a Hibakeresés a WordPress-ben helyen. (Ez az üzenet a 6.7.0 verzióban került hozzáadásra.) in /home/progra11/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Xbox: a nem játékvezérlőket letiltják - Programod
Friss

Xbox: a nem játékvezérlőket letiltják

Az Xbox konzolok közötti versengés folyamatosan ösztönzi a Microsoftot és a többi játékkonzolgyártót a fejlesztések sorozatára. Az Xbox konzolok egyik nem igazán reklámozott, de annál inkább értékes tulajdonsága volt, hogy nem jóváhagyott játékvezérlőkkel is működtek. Ezzel a lehetőséggel a felhasználók olyan USB-s gamepad-eket is használhattak, amelyeket a Microsoft hivatalosan nem hagyott jóvá a konzolhoz.

Bár alapvetően nem ajánlott ezzel élni, mivel a jóváhagyás nélküli vezérlők használata nem garantálta, hogy az összes konzolfunkció zavartalanul működjön, mégis sokan éltek ezzel a lehetőséggel. Például olyan cégek léteznek, mint a Brook Gaming, akik olyan eszközöket fejlesztettek, amelyek kompatibilissé teszik az Xbox konzolokat száznál is több eltérő kontrollerrel. A XIM és a Chronus további alternatív megoldásokat kínáltak azoknak, akik szívesen használtak volna nem hivatalos játékvezérlőket.

Azonban mostanra változás következett be az Xbox ökoszisztémájában. A Microsoft egy új rendszerfrissítéssel vetett véget a nem jóváhagyott játékvezérlők támogatásának. Ennek következtében azok a felhasználók, akik nem hivatalos vezérlőt használnak, észrevehették, hogy az Xbox egy hibaüzenettel figyelmezteti őket a váltásra, és arra kéri őket, hogy vegyenek igénybe egy hivatalosan licencelt opciót.

A Microsoftnek a változtatás mögött állítólag egy általános vezeték nélküli kapcsolat használatát is jóváhagyó politikája áll. Ennek a döntésnek az a célja, hogy a harmadik fél által tervezett kontrollerek könnyebben integrálhatók legyenek az Xbox rendszerébe. Bár ez a változás némi előnyt hozhat azoknak, akik szeretnék saját, nem jóváhagyott játékvezérlőiket használni, azt is érdemes figyelembe venni, hogy ezek a vezérlők nem garantálják az összes Xbox funkció zavartalan működését.

A Microsoft hivatalosan még november 12-ig engedi a nem jóváhagyott vezérlők használatát, de ezután már csak hivatalosan licencelt vezérlőkkel lehet majd játszani. A felhasználók számára a helyzet relatíve egyszerű: ha hivatalosan licencelt játékvezérlőt használnak, akkor nincs ok az aggodalomra. Azonban ha egy olyan nem jóváhagyott vezérlőt preferálnak, amely nincs hivatalosan licencelve, akkor sajnos fennáll annak a lehetősége, hogy a rendszerhibaüzenetet jelenít meg, és a vezérlő nem lesz teljes mértékben kompatibilis.

Ez a lépés a Microsoft részéről egyértelműen a jobb adatbiztonság és a megbízhatóság irányába mutat, de azt is figyelembe kell venni, hogy a változás miatt néhány felhasználó lehet, hogy korlátozva érzi majd magát a játékvezérlőik terén. A további fejleményekről és részletekről a hivatalos Xbox weboldalon tájékozódhatnak az érdeklődők.

2 thoughts on “Xbox: a nem játékvezérlőket letiltják

Comments are closed.


Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/progra11/public_html/wp-includes/functions.php on line 5471