Deprecated: Return type of Twig\Node\Node::count() should either be compatible with Countable::count(): int, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/progra11/public_html/wp-content/plugins/wp-rss-aggregator/v4/vendor/twig/twig/src/Node/Node.php on line 213

Deprecated: Return type of Twig\Node\Node::getIterator() should either be compatible with IteratorAggregate::getIterator(): Traversable, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/progra11/public_html/wp-content/plugins/wp-rss-aggregator/v4/vendor/twig/twig/src/Node/Node.php on line 221

Notice: _load_textdomain_just_in_time függvény helytelenül került meghívásra. A(z) newsmatic-pro domain fordításának betöltése túl korán indult el. Ez általában azt jelzi, hogy a beépülő modulban vagy témában lévő kódok túl korán futnak le. A fordításokat a init műveletnél vagy később kell betölteni. Bővebb információ a Hibakeresés a WordPress-ben helyen. (Ez az üzenet a 6.7.0 verzióban került hozzáadásra.) in /home/progra11/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Nézd meg az UE5 szuperhősös játékhoz készült új támadási animációt! - Programod
Friss

Nézd meg az UE5 szuperhősös játékhoz készült új támadási animációt!

2023-ban egy névtelen ausztrál szóló játékfejlesztő meglepte a közönséget, amikor bemutatta a Project Warden-t.

Az Unreal Engine 5 által hajtott indie játék, amely a szuperhősök stílusában játszódik, energikus akciót és a roguelike játékmechanikát kívánja ötvözni egy magával ragadó élményben. – írja a 80lv.

A kezdeti leleplezés óta a fejlesztő folyamatosan izgalmat kelt a cím iránt, lenyűgöző játékmenet-demókkal, amelyek a Project Warden menő harci animációit és mozgásmechanikáját mutatják be.

Nemrég a fejlesztő megosztott egy újabb demót, amely a játék főszereplőjének új végső képességét mutatja be, amely lehetővé teszi számára, hogy a harcot egy stílusos AoE támadással indítsa, majd több ellenség gyors egymásutánban történő támadásával folytassa, és a korábban bemutatott Gravity Wave mechanikával fejezze be, amely lehetővé teszi a játékos számára, hogy egyszerre több ellenséget is ellökjön magától. Emellett a szerző kijelentette, hogy a játék a közeljövőben kívánságlistára kerül a Steamen, és azt ígérte, hogy amint ez megtörténik, a Twitteren megosztja a bejelentést.

Ha szeretnél többet megtudni a játékmenet animációinak beállításáról az Unreal Engine-ben, itt találsz néhány remek oktatóanyagot, ami segíthet neked:


Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/progra11/public_html/wp-includes/functions.php on line 5471